mylifeasalizzz

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Alice - 6 juli 2012 22:23

Har nyss gäst bloggat på Johannas blogg. Har inget för mig... Ska packa,sen rakt in i ducshen. Johannas blogg hittar ni här. Har gjort ett bra inlägg med fem saker att veta om henne jag kan be henne gästbloga åt mig tills på måndag.

Haha ses



 



Av Alice - 6 juli 2012 13:56

Fan också! Råka gå in på biljett sidan tio minuter försent. Stog i kö i 2 timmar men fick endå ingen biljett. Så det verkar inte bli något Justin Bieber för mig och Johanna :( Har inge att gö. Ska gäst blogga på Johannas blogg för hon är i töreboda. Jaha Teatern vid 5 den SISTA förestälningen yeah. Äntligen sommarlov på riktigt. Ska ringa killen på Tisdag och kolla om han vill kö mini golf elr nått. Bye bye bloggen JUSTIN BIEBER IN MY HEART!!!


 

Av Alice - 6 juli 2012 09:14

As trött efter Teatern. Ska måla idag med sen den sista teatern för min del. Längtar till imorn för då åker vi kommer in te kunna blogga någonting. Får göra ett tidsinställt om jag kommer på hur man gör. Kommer iallafall att sakna er. Igår vart det sex läsare inte det bästa. Här kommer en inspirationsbild. Älskar inspirations bilder YEAH..

 



//hejdå

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej det här är min blogg! Den handlar om mig själv och mitt liv! Vill ni veta mer om mig?
Läs bloggen! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer på bloggen??
 hiss/diss
 inspiration
 Inget
 bilder
 längr texter
 shopping
 länkar
 videoinlägg
 Annat?? skicka det som en fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards