mylifeasalizzz

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Alice - 18 juli 2012 22:47

Hej bloggen har inte bloggat på ett tag vet inte varför?? Har sovit över Med ISA i SJU dagar. Och har varit med michan i dag! Såg att bloggappen har kommit till apple Telfoner när jag logga in. Köpte en tröja igår så kan ta kort på den med hjälp av mobilen. Nu kommer det bli massor av mobilBilder på Mejj. Kul!! Ska sova nu bye här har ni en inspirationsbild

   

   



ops... vart mer änn en me när man bläddrar och hittar fler så måste man ta dom!.



Ska kanske gå på Justin bieber endå med mamma! (hoppas


Och jaha glömde bort vad jag skulle skriva får se om jag kommer på det :)


//ses godnatt



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej det här är min blogg! Den handlar om mig själv och mitt liv! Vill ni veta mer om mig?
Läs bloggen! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du ha mer på bloggen??
 hiss/diss
 inspiration
 Inget
 bilder
 längr texter
 shopping
 länkar
 videoinlägg
 Annat?? skicka det som en fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards